حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

کسي را دوست دارم همان کسي که شب و روز به يادش هستم

و لحظات سرد زندگيم را با گرمای خیالش ميگذرانم !

يکي را دوست دارم ، بيشتر از هر کسي ، همان کسي که مرا اسير قلبش کرد !

يکي را دوست دارم ، که ميدانم او ديگر برايم يکي نيست ، او برايم يک دنياست !

يکي را دوست دارم

کسي که هرگز اشکهايم را نديد  که چگونه از غم دوري و دلتنگي اش پريشانم !



 



نظرات شما عزیزان:

مجتبي
ساعت1:26---29 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگتو تقريبا تا آخرش خوندم جالب بود دوست خوبم به منم سر بزن تبادل لینک کن نظرتو هم بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 20:33 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.